torsdag den 1. maj 2008

Nyt look

Jeg har brugt en god portion af dagen på at finde et nyt template til min blog (meget vigtigt, specielt på en dag som i dag....hvorfor gå i tog og høre taler når man kan surfe efter templates?).
Det begyndte ligesom bare at blive lidt for kedeligt at se på hvide kasser med brune kanter. Det findes jo masser af gratis templates som engagerede bloggere derude sidder og designer, så hvorfor designe selv når man kan genbruge? + , det føles meget miljørigtigt ;)
Men jeg fandt ikke noget der faldt i smag 100%, der var mange sjove med fx. Ice Age tema, men jeg følte det blev lidt klash med indholdet, ligesom.

Så jeg endte med at friske op med lidt polkafarver. De får ihvertfald duge indtil videre. Det er vel ikke helt god skik at ændre udseende konstant på sin blog, men jeg føler jeg er inde i en prøve/fejle periode hvad angår blogging så vi siger det går. Det er jo vigtigt at finde sin stil.

Har nogen et tips til gode sider hvor man kan downloade skabeloner?

2 kommentarer:

Sebastian Franck sagde ...

Tip: Du sidder i et hus fuld af top-webdesignere ...

:)

Marianne Dale sagde ...

Hm... ja god pointe hehe ;) Spm er vel mere om de gidder...