fredag den 11. april 2008

Blog om blog. Et eksperiment.

Dette er lidt nyt, lidt spændende, for jeg har aldrig rigtig blogget før. Jeg er så heldig at jeg i den følgende uge skal fordybe mig i emnet blogging, en hel uge taget ud af kalenderen mens hverdagen går videre inde hos mine magnetkolleger på Mehldalsgade. Min kollega Louise foreslog straks at bruge blog som værktøj - det er jo dét, det er til for! Vidensdeling, at skabe dialog, få værdifuld input...i stedet for at sidde i osteklokke en uge. Efter lidt frem og tilbage ("frem": "jo selvsagt skal du blogge, det får du meget mere ud af!", tilbage: "det går ikke! jeg har ikke noget at sige!" ) indså jeg at det er for oplagt til at at lade være, så jeg lader det komme an på en prøve. Man kan jo ikke rigtig kloge sig på noget man ikke selv har prøvet, vel?

1 kommentar:

Sebastian Franck sagde ...

Superspændende! Du skulle have fortalt mig om det fra starten, så jeg kunne læse dine guldkorn og give mine spæde bidrag til diskussionen. Bloggen er jo ikke noget hvis ikke den befordrer debatten.

Glæder mig til at blive udfordret og oplyst. Og se så at komme på Twitter!